...jak se nastartovat

Jak se rozpohybovat a nastartovat?

Nejen na začátku týdne, tj. v pondělí, se můžeme cítit jakoby nám chyběla energie, či nějaký impulz k tomu, abychom se nějak nastartovali a mohli tak s radostí proplout dalším dnem nebo celým týdnem. Je mnoho různých metod a postupů jak se pořádně nastartovat a já jsem se rozhodla přispět k motivaci vlastní zkušeností s tím, co mi zaručeně funguje. Věřím že pro některé z Vás to bude opáčko, které již znáte, čili nenajdete nic nového, jen si třeba rádi připomenete.

"No jo, ale to nejde, nemám ráno čas, musím do práce."
"Tak po ránu?? To mě nikdo nedonutí."
"Dneska ne, začnu příští týden, opravdu s tím musím něco dělat, takto to dál nejde."
"Rána jsou u nás dost děsivá, děti přichystat, pak snídaně, svačiny."


Víte o tom, že každá výmluva vás oddaluje od Vašeho pocitu štěstí a Vašeho skvěle prožitého dne? Záleží na nás samotných, jak si sami v sobě nastavíme své priority.


1. Jsem žena či muž, která/ý se od rána do večera nezastaví - děti, práce, zase práce a třeba zase práce....

Pokud jste sova, natočte si budík cca o 10-15 min dříve než obvykle. Pokud jste skřivan, tak se obvykle budíte před budíkem, takže máte menší náskok a dá se říci že i výhodu. Klidně ležte v posteli a několikrát (5-10x) se velmi zhluboka nadechněte a vydechněte. Při každém nádechu vnímáte, jak se do vás vlévá nová, čistá a jasná energie, která postupně zaplňuje celé tělo. S každým výdechem z vás odchází napětí, strach, nejistota a neklid - který se vám možná aktuálně motá v myšlenkách hlavou na začátku dne. Vnitřním zrakem se podívejte na den který vás čeká v tom nejlepším světle - jak se vám daří vše zvládnout, překážky se vám vyhýbají, anebo je zvládáte překonat s lehkostí. Potkáváte samé usměvavé a pozitivně naladěné lidi, daří se vám ve všem co ten den děláte, atd. Podívejte se i na večer, s jakým pocitem uléháte znova do postele, tj. spokojenost, vyrovnanost, radost a vnitřní naplnění. Pak můžete ještě chvilku ležet, abyste si tyto pocity nacítili a ukotvili sami v sobě.

Je fajn si rovněž afirmovat různé, pozitivně naladěné věty typu:


Jsem skvěle připravena na tento den.
Mám radost ze všeho co dělám.
Vše ke mě přichází v pravou chvíli.
Hojnost je součástí mého života...


Není třeba v tom hledat vědu, stačí opravdu krátké pozitivní věty v přítomném čase (pozor na "negativní" afirmace typu: nemám žádné dluhy, nemám žádné zdravotní potíže. Čemu věnujete pozornost - to roste, je důležité používat pozitivní věty.
Jakmile vstanete z postele, vše co děláte, dělejte s láskou. Buďte laskaví.
Uvědomte si, jaký máte dar - probudili jste se, jste teď a tady a je jen na vás, jak si svůj den užijete či naopak.
Vše dělejte po zbytek dne tak, jak nejlépe dovedete.
Nespěchejte a jednejte v klidu.
Pokud vám chybí slunce, vytvořte si jej. Jednoduše zavřete oči a přivolejte si krásné, velké, zářící slunce. Vychutnávejte si tyto paprsky kdykoliv a kdekoliv.
Ještě než se vrhnete do práce, povinností a úkolů, rozpohybujete se pomocí JUMPING JACKS, viz foto.

Stačí opravdu pár minut a jste rozproudění :) Zapojte děti, ty vám pomohou a užijí si skákání s vámi.
Co se týče Vašich povinností, ať už v práci, nebo doma, začněte tím nejtěžším úkolem. Proč? Pokud tak učiníte, nemusíte si na něj zbytek dne myslet a nebude vás tak tato myšlenka zbytečně pronásledovat a zatěžovat. Jakmile budete mít úkol splněný, uleví se vám.
Věřte si, stůjte pevně svýma nohama na zemi.
Důležité je začít, třeba i malými krůčky, např. pouze prodýcháváním. Další den přidejte vizualizaci, řiďte se sami sebou, svými pocity.
Pokud se vám podaří takto nastartovat více dnů v týdnu, budete velmi překvapeni, jak krásně se vám proplouvá každým dnem.

2. Jsem žena či muž, která/ý má dostatek času na sebe a řídí si svůj čas sama/sám, popř. mám ráno chvilku na sebe v klidu


Pakliže máte možnost si řídit svůj čas, den a tím i život sami, gratuluji Vám.
Vyberte si sami čas, kdy se chcete nastartovat, ať už před snídaní či po snídani,
nebo můžete navázat na minimum zmíněné v bodě 1. Nesnídáte? Doporučuji začít, alespoň v malém množství. Tím že se nasnídáte, zrychlíte svůj metabolismus. Co snídáte? Kafe a cigárko odložte a nahraďte zdravější variantou.  
První co dělám, je očista prostoru, aby se mi lépe "startovalo". Používám buď bílou šalvěj nebo levanduli.
Zapálím svíčku.
Následně si pročistím auru i čakry.
POHYB - je asi nejlepší metoda, jak se opravdu nastartovat. Nejen že budete mít fyzicky více energie, ale zároveň se bude cítit lépe vnitřně.
Pokud nesportujete pravidelně, stačí se projít ve přírodě, nebo si intuitivně zatancovat na svou oblíbenou hudbu. I nepravidelný, ale opakovaný pohyb udělá divy.
V zimních měsících střídám různé formy, využít můžete i videa na youtube. Já miluju poweryogu :) Ale už se těším na jaro a léto, až budu moci vyrazit do přírody.
Pokud jste zvyklí na auto či MHD a nemáte to do práce či do bodu B až zas tak daleko, projděte se.
Meditujete? Pokud ne, tak vřele doporučuji. Pokud ano, pokračujte.
Vaše zklidnění myšlenek tak může být podpořeno a vize mohou být jasnější. Váš den tak může mít úplně jiný nádech a Vy se budete celkově cítit lépe.
Modlitba a poděkování. Vaše vlastní modlitba může obsahovat, to, co aktuálně vnímáte, či pociťujete. Poděkujte všem, kteří stojí při vás a podporují vás - ať už duchovní bytosti či průvodci, nebo vaši blízcí.

Nezapomeňte, že samotný klíč k tomu, abyste se "rozjeli", je ukryt ve Vás samotných a ten je potřeba najít. Zvolte si to, co vyhovuje Vám osobně a co je Vám blízké.


Přeji Vám spoustu krásných dnů, kdy pro Vás nebude ráno zdrcujícím momentem, ale naopak, momentem, na který se budete těšit a stane se součástí Vašeho života.

Pokud máte jakékoliv dotazy, nebo byste si rádi osvojili něco, co nezvládáte sami, domluvte si konzultaci se mnou, popř. využijte jakékoliv z mých služeb zde: www.terapie-duse-adela-glaeser.cz/me-sluzby/

Kontakt: 722 746 226, glaeser@centrum.cz.

 

S láskou,

Adéla